1. coursing tréning

02.04.2011 16:18

Mali sme tú česť si ho vyskúšať a babám sa veľmi páčilo. Stačilo, aby videli na zemi pohybujúcu sa návnadu a išli sa z toho zblázniť, skoro nám ruky odtrhli.

Veru čakala som, čo bude, lebo tréning sa konal na lúke, ktorou sa premávalo isto nespočetné množstvo zveri. Nelly tá bola v takom tranze, že som sa ju bála aj pustiť z vodítka, aby neušla. Adri sa naháňala s parsonkou Sante, ktorá sa aj s páničkami k nám tiež pridala.

Tréning začal asi o hodinu neskôr a išlo sa teda na to. Adri bola skutočne úžasná, bežala za návnadou ako besná a inak hlásila. Nelly šla tiež perfetkne, aj keď sa mi zdalo, že nešla na plné gule, ale bola úžasná. Ozaj som bola na ne veľmi hrdá. Baby odbehli dva behy, tak sme boli aj radi, že neprišli všetci, čo mali. Ešte som ich nevidela také unavené, spali a spali a spali.

Zatiaľ  sme v štádiu zvažovania, či áno alebo nie. Teda, či sa tomuto športu venovať alebo nie. Jednak treba cestovať a neviem, či by to nemalo neskôr na Adri dopad v podobe lovenia všetkého a všetkých.

 Pozrite si videá z prvého tréningu, stačí kliknúť na meno

 

Nelly Adri Fotky / Fotky