Brnenské psí dny

18.07.2011 16:15

 

V piatok sme sa vybrali smer Brno, kde sa konali celý víkend Brnenské psí dni. Veľmi som sa na túto akciu tešila, keďže sľubovala veľmi zaujímavý program. V piatok som sa s Adri zúčastnila semináru dogfrisbee, kde som sa naučila zopár spôsobov ako tento zázrak hodiť, tak aby ho pes chytil a tiež som dostala kopec rád ako ďalej pokračovať. Adri bola vychválená do nebies, aká je šikovná, tak ma to riadne nakoplo. Adri bohužiaľ nebola len šikovná, ale aj taaaak neskutočne hnusná, že sme sa tam skoro prepadli od hamby.  Po každom psovi vrčali, štekala len, keď šli okolo. Chvíľami sme boli ozaj zúfalí, keďže nezaberalo absolútne, že nič. V nedeľu už sme si to radšej ani nevšímali.

V piatok sme si teda vyskúšali prvú noc v stane a baby ma docela prekvapili, keď neštekali celú noc, tak ako som to čakala. Nelly však stále cupitala, takže v sobotu už šli obe baby do boxov.

V sobotu bol bohatý program, orieškiáda, frisbee, flyball. Bohužiaľ som baby na nič neprihlásila, aj keď som ešte ráno rozmýšľala nad flyballom. Nakoniec som to však nechala tak a potom ma to veľmi mrzelo, keďže celý neofi pretek sa niesol vo veľmi odlahčenom preteku a veru Adri by tam mala šancu. Sú ja proste blbé. Robila som teda nabíjača Bore a Albertovi a mala som, čo robiť, keďže hukot tam bol riadny. Nakoniec som to zvládla a foxom sa podarilo vybehať si 2. a 3. miesto v jednotlivcoch a 4. v pároch. :-)

Celý víkend sme sledovali frisbee, ktoré mi maximálne učarovalo. Bolo tam aj kopec PRTov a dokonca sa aj zúčastnili pretekov a veľmi pekne im to skákalo a chytalo taniere. Peťa som zlomila na to, aby sa tomuto športu s Adri venoval, tak snáď to tak aj bude. 

V nedeľu boli obe baby prihlásené na agility. Adri behaža prvá a Nelly posledná. Prvý sa bežal jumping, bol celkom pekne postavený, boli tam úseky, nad ktorými som trošku rozmýšľala, ale vravela som si, že s Nelly idem na istotu a s Adri klasika budú odmietačky. U Adri boli odmietačky presne ako som čakala a to hneď tri, ale boli nám zarátané len dve. Nechápala som, čo tam zasa stvárala, ale tak máme sa stále ešte čo učiť. Nelly ma maximálne dostala, keď nielenže vôbec nebežala, ale ešte mi aj ušla z parkúru a keď sa aj uráčila vrátiť, tak to totálne flákala a behala si kade sa jej zachcelo. Ku koncu som si už myslela, že to teda predsa len dobehneme, ale obehla tunel a to už som nemala silu to riešiť a vzdala som to, disk ako vyšitý. Pak sa bežal open, zaradili aj áčko a toho som sa trošku obávala, keďže Adri ho šla asi 5x. Presne to sa aj stalo a Adri mi ho obehla, pak som ju naň dostala a šli sme cez skočku do tunelu. Jasný povel tunel, jasne zdvihnutá ľavá ruka smerom do tunelu a Adri ma obišla a vbehla z opačnej strany, takže disk. Ostatné odbehla pekne a rýchlo, no čo už z toho, že? Maximálne naštvaná, vytočená, nechápala som, čo stvárala. Hneď som sa teda pýtala Peťa, že čo sa tam stalo a Adri ma proste obišla a šupla do opačnej diery. Od Nelly som už nič extra nečakala a tak sa aj stalo. Dve odmietačky, keď obehla dva tunely. K tomu už neni ani, čo dodať, sama som to nechápala. Keďže sa všetci diskli, tak Nelly bola 2. čo ma teda vôbec nepotešilo, keďže sa chovala ako keby vidí prekážky 1x v živote. 

Neskutočne sklamaná som bola z týchto pretekov, keďže som skutočne nečakala, že Nelly bude stvárať takéto kyksy. To, že nebeží, tak ako by mohla je pre mňa už bežná vec, ale že bude utekať z parkúru, totálne ma ignorovať a ešte aj obiehať tunely, to bola teda fakt sila.

Nehladiac na neúspešnú nedeľu sa mi akcia veľmi páčila, neni čo vytknúť. Budúci rok sme tam ako na koni. :-)