Intenzívny tréning s Luckou Dostálovou

02.10.2012 00:00

 

 S Adri máme za sebou intenzívny tréning s Luckou Dostálovou, ktorý sa konal na našom cvičáku. Zo začiatku som nemala v pláne naň ísť, keďže sme mali mať na starosti Pupina a finančná situácia tiež nie je 2x ružová. Po mojich príšerných výkonoch na pretekoch som sa nakoniec rozhodla intenzívky zúčastniť a už teraz môžem povedať, že som spravila skutočne dobre. :-) Lucka je výborný tréner a každému len a len odporúčam, aby sa tréningu s ňou zúčastnil. 

    Sobota sa začínala o pól 9, Peťo nás zaviezol na cvičák, keďže som mala kopec vecí a brala som so sebou aj Pupina. Postavil sa parkúr a robili sme si obhliadku. Hneď som si vravela, že je to ťažké a nemáme šancu to zabehnúť. Nakoniec som bola rada, keď sme s Luckou riešili skôr drobnosti a dolaďovali moje chyby vo vedení ako beh Adri ako taký. Slalom sa nám s mojou pomocou darilo pekne prekonať z čoho som bola ozaj rada, aj miesta, kde bolo treba viac zabrať sa mi darilo prekonovať a byť pred Adri. Snažila som robiť to, čo mi radila a poriadne počúvať, kde a ako robím chyby. O to som bola šťastnejšia, keď som sa utvrdila v tom, že to, čo som si myslela, že kde je problém, bola aj pravda. Tam, kde treba zabrať nezaberám a tam, kde treba na Adri čakať jej utekám - to sa ukázalo hlavne v nedeľu pri ťažšom parkúre. Sobotnajší parkúr sa nám nakoniec podarilo zabehnúť celý, aj keď nie v kope, ale rozdelený na časti - bola som však aj tak rada a veľmi spokojná. Najviac ma však zaskočilo, keď ma upozorňovala na veci, o ktorých by som nikdy neverila, že sú pre beh skutočne tak dôležité ako nakoniec boli. Väčšinou pri zjavne jednoduchých veciach som mala najväčšie problémy a nebola som schopná previesť hlavne otočky včas. Domov som prišla neskutočne unavená, Adri hysterička, ku ktorej sa Albert veľmi rád pripojil mi brali hoodne veľa energie, počasie tiež nebolo kto - vie aké. Z tréningu sme odchádzali za tmy a neskutočného lejaku. 

    Nedeľný tréning začínal ešte skôr ako sobotný o 8mej ráno. Pupina už som nechala na starosti Peťovi, keďže som bola docela unavená a akosi podvedome som čakala väčšie vypätie síl. Obhliadka parkúru ma totálne odstavila, nechápala som kto niečo také môže zabehnúť, sekla som sa už pri prvých troch skočkách (vypracovať si najlepšie vedenie je ďalšia z mojich veľkých slabín). Keď sme si robili obhliadku s Luciou, tak som len zírala aké vedenie mala ona nachystané. Pri niektorých sekciách by som prisahala, že tak to nikdy nedáme. Adri šla veľmi pekne, bola veľmi šikovná, na áčku sme si ešte pomáhali regulátorom, na kladine slovne, čo sa pomaly budem snažiť odbúravať (nechcela som celý tréning riešiť prípadne odskakovanie zón). Asi najdlhšie sme sa zdražali na pomerne jednoduchej veci, kedy si mala Adri sama vypracovať skočku a ja som ju mala čakať na konci slalomu, aby som ju tam mohla naviesť. Nebolo možné to prekonať, stále som ju čakala, alebo ak som aj utekala, tak Adri bežala za mnou. Cez prestávku, keď bežali mediáci a large som sa nad tým zamyslela a dali sme to hneď na prvýkrát, čo som bola veľmi rada. Pri tomto parkúre som robila hodne veľa chýb, mala som dojem, že aj keď som si obhliadku robila ozaj pečlivo a ostala som na parkúre medzi poslednými, tak som mala problém si zapamätať kedy sa mám točiť, ako a kde. Keď sa mi aj podarilo dostať pred Adri a mala som dosť času tam spraviť francúza, tak som na to zabudla a viedla som ju úplne, že zle. Myslím, že práve v tej chvíli si už ozaj o mne musela Lucia myslieť, že som ozaj totálna krava (ja som si to o sebe myslela určite). Adri som tým úplne odpísala a aj po jej vyčínaní v boxe už nebola následne schopná pokračovať a prekonať kruh a skočku. Na konci tréningu sme mali ešte možnosť zabehnúť, čo sme chceli. Sama som tam šla s tým kam sa dostaneme - NIKAM SME SA UŽ nedostali. Bolo mi to trochu ľúto, ale brala som to tak, že nie je inej cesty, než začať riadne pracovať na mojom vedení a hlavne na schopnosti Adri oddychovať a neriešiť všetko a všetkých naokolo a hlavne moju neprítomnosť.

    Celá intenzívka sa niesla v nesmierne dobrej nálade, plná smiechu, zábavy, dobrých rád, super parkúrov, ľudí, priateľov, prostredia a mnoho, mnoho iného. 

    Bolo nám skutočne výborne, som veľmi rada, že sme tam mohli byť. 

Cha-cha rumba :D