Neoficiálky so 4 psami

20.10.2011 16:13

    K tejto akcii sa isto nedá vyjadriť v aktualitách, to bolo niečo neskutočné. Večer ako každý iný, sedíme si pri cestovinkách, plánujeme víkend. A zrazu nápad, veď pôjdeme s vami a ty pobežíš s Albertom. Nooo, ono už v myšlienkach som sa s tým pohrávala, tak prečo nie, veď Bertík je môj obľúbený foxlík. Však by si mohla aj s Borou, a ja, no však dobre. Žiadna výzva, pre mňa nie je dosť malá. :D 

A tak aj bolo, dvaja prti s ktorými neviem behať a k tomu dvaja foxli, s ktorými som nikdy nebehala. Keď mi Peťo nalepil štyri čísla na chrbát, tak som musela vyzerať skutočne komicky. V tuneliáde, na ktorej som nestihla obhliadku, lebo vraj sa hlásila, len KK Excel to neočul sme sa celkom pochlapili. Adrička si vybehala krásne 1. miesto s čístým behom a mojim krížením a Bertík krásne 2. miesto s čistým behom. Bola som na tie decká veľmi pyšná. 

    Nastala kategória pokročilí, Nellka šla nadštandardne, tešila sa, rýchlo bežala, parkúr bol docela záľudný, to isté, čo vyviedla naša kamoška Katka svojej pudlíčke som presne vyviedla Nelly. Ty mi nedáš miesto, ja ti skočím na tunel. Jedno odmietnutie, s exceletným časom a 5. miesto.

    Borítko som síce o dušu krmila párečkami, ako náhle sme prišli na parkúr na párečky zabudla. Nebolo to zlé, ale v pokročilých sme my dve baby rozhodne nemali, čo robiť. Do tunelov sa jej moc nechcelo a ešte mi aj odbehla z parkúru, ale vrátila saaaaaa. :)

    Prišiel jumping pre začiatočníkov. Nebudeme si klamať, toto ja ozaj s Adri behať neviem. S Peťom závodíme v chudnutí, tak som sa do toho vo štvrtok silno-silne pustila. Jasné, že som si privodila takú svalovicu, že som v piatok ledva zliezla 8 schodov a zabehla s Adri párkrát 4tyčky v slalome. Sobota nebola o nič lepšia, o bežaní z ruky sa nedalo ani vravieť. Tak teda pekne sadni a zostaň. Aďula bola ukážková, bežala krásne, odmietačku sme mali na skočke, sama neviem kde bola chyba, pak som ju chcela obehnúť v rovnom tuneli, aaaaach ja blbeček. Pekne mi nabehla na lítko a urobila točku, chválabohu že som ju neudrela chodidlom. Teda sme to nejak zvládli a už to bolo fajn. 

    S Bertíkom som teda už vedela, že tam môže nastať problém, tak som vymýšľala ako na neho. Nebudem ho obiehať, skrížim ho. Jasnéééé, blázen jeden šalený, všetko pekne až na konci sme sa zasekli hádam 10 sekúnd a to minimálne. :D Asi som mu na prd ukazovala, ja som z tých prtov celá na prd. :D

    A je to tu, agility pokročilí.

    Nelly - ani neviem, čo k tomu napísať. Tešila sa, bežala, ale nevnímala VôBEC. Radovala som sa, že sa teší a nedala som jej najavo moje sklamanie, nedala.

    Bora - šla krásne, urobila tú istú chybu ako Nelly, takže jednoznačne moja vina. Odmietla tunel, pak kruh a náš DIS, ostatné dobehla krásne a ja som bola rada, aj keď som už valila z posledného. 

Skúsenosť na nezaplatenie, takú vám len tak niekto nedá. Ja som rada, že som tú možnosť dostala. Určite nás to posunie vpred, určite. 

VIDEÁ: Tuneliáda a Jumping/Open

PODROBNÉ VÝSLEDKY:

  Tuneliáda/Z/P Jumping/začiatočníci Agility/pokročilí
Adri/S 1. miesto/21,25 s 4. miesto/2 O/25,49 s -
Albert/M 2. miesto/21, 55 s 10. miesto/3 O/25,10 -
Nelly/S 5. miesto/1. O/31,36 - DIS
Bora/M DIS (3. 0) - DIS (3. O)