Oficiálky Motešice

06.11.2011 16:12

    Posledné preteky v tomto roku, kúsok od nášho domova, tak sme sa teda s Nelly a samozrejme aj so zvyškom našej smečky na ne vybrali. Stanovila som si len jeden cieľ na začiatok, a to aby mi Nelly neušla. Nooo toto sa vydarilo slpniť na 50%, keďže sme sa bez toho opäť a znova neobišli. Herečka je skutočne vynikajúca, keďže do poslednej možnej chvíli sa tvári, že pobeží. :D Ale pekne poporiadku.

SOBOTA:

    Neveštila veru nič dobre, keďže ma bolelo hrdlo a nos bol skoro permanentne upchatý. Pri predstave aká býva v konskej hale zima mi veru nebolo všetko jedno.

    Prvý beh bol SA1 agility, parkúr nebol nejak špeciálne ťažký, tak som bola zvedavá ako to Nelly zabehne a hlavne ako s ňou pobežím ja. Nooo, nebolo to veru nič svetové hlavne v mojom podaní. Srdce mi bilo ako keby sme šli bežať o zlatú medajlu na MS. :D No hold, streswoman. Nellča vynechala jednu tyčku v slalome a potom mi zle nabehla, neviem je dosť možné, že som ju vytlačila ja. Pozrem si poriadne videá. Výsledok: 8. miesto a trestné body za čas a známka D.

    Druhý sa bežal SA1 jumping, parkúr tiež nebol ťažký, celkom behavý. Nellča bežala krásne, ja už až tak moc nie. V slalome som radšej stavila na osvedčenú zástenu (teda moja ruka popri Nelly). Tento beh sme dobehli čisto a teda 6. miesto a známka V. 

    Posledný sa bežal tzv. open agility (beh všetkých výkonnostných kategórií A1,2,3). Parkúr bol podľ a môjho o niečo ťažký, ale stále v rámci normy. Nelly šla so mnou uličou k štartovacej čiare pekne, sledovala ma, tešila sa až kým nezbadala na zemi položenú loptičku inej pretekárky. A boli sme doma a to doslovne. Aj, keď som ju schovala za plotík, veľmi dobre vedela, že tam je. Ten pohľad ja veľmi dobre poznám, ale keď už sme tu. Na štarte so sebou vrtela, stále sa obzerala po loptičke. Skočila jednu skočku, druhú a to bol hneď DIS (vôbec nesledovala kam idem). Šla som sa s ňou teda vrátiť, že si to zabehneme. Nellka mala na to iný názor a šla hľadať loptičku, aj keď sa vrátila, bolo to viac ako hrozné a teda sme odchádzali z parkúru bez dokončeného behu s mojim miernym rozladením. 

NEDEĽA:

    Skoro celú noc som bola hore, keďže ma neskutočne škriabalo v hrdle a nos sa nie a nie uvolniť. Vstávala som riadne rozladená a s myšlienkou, že ostaneme doma a budem sa liečiť. Keby sme neboli dohodnutí s kamarátkou, že ju vezmeme, tak by som veru aj tak spravila. Mala som v pláne odbehnúť SA1tky a ísť domov, keďže do openu mala byť veľké medzera, ktorú by sme museli presedieť v zime. 

    Prvý beh sa bežal, tak ako v sobotu SA1 agility, parkúr bol pomerne jednoduchý, žiadne veľké otočky. Stres už nebol skoro žiadny. Nelly vyštartovala krásne, slalom výborne nabehla, tak som bola rada, že to najhoršie máme za sebou. Zasekla sa v tuneli, keď tam čosi voňavé začuchala. Dobehli sme čisto a celkovo sa mi tento beh páčil. Výsledok: 5. miesto so známkou V.

    Druhý sa bežal SA1 jumping. Tu ani nie je, čo napísať. Zopakovalo sa to isté, čo zo soboty. Nezáujem, s tebou ja nepobežím. Teda zahrala to dokonalo, za herecký výkon má Výbornú. Až do pustenia sa tvárila, že pobeží a aj rýchlo. :D Pokúsila som sa ju teda vrátiť a s teoreticky jedným odmietnutím dobehnúť - neúspešne. Vzdala som to bez dlhých rečí a prehovárania a odišla z parkúru.

    Na open sme už nezostali a radšej som sa šla domov liečiť. 

ZÁVER:

    Som na tú moju Nelly pyšná. :-)

Výsledky:

  SA1 agility SA1 jumping open súčty skúšok
nedeľa 5. miesto/42,24/V DIS - 7. miesto
sobota 8. miesto/59,98/D/chyba, odmietnutie 6. miesto/41,45/V DIS 7. miesto

 

    Aspoň sme tam neboli sami, keďže sa zúčastnili aj iní členovia z nášho klubu. Dobre sme si poklábosili, silno prežívali úspechy a aj tie neúspechy.