Skúškový maratón

03.05.2012 00:57

    Preteky to boli 2-dňové, zajednali sme si ubytko priamo na Kamennom mlyne a ráno vyrazili a na naše podivenie so žiadnym meškaním. To sa u nás nestáva. :D Preteky však mali veľmi rýchly spád, keďže ako prvé behali A1tky. 

    Nelly hneď po vybraní z boxu chytila doslovne nepočujúcu, nevidiacu, nevnímaciu, pamlsky som si mohla strčiť kam som chcela. Neveštilo to pre mňa nič dobré. Na štarte som si ju teda posadila a hľa dostali sme sa po 3. prekážku, možno keby sa viac snažím, tak aj pobežíme, možno. Ja som sa však nesnažila a ani som to nemala v pláne. Druhý beh bol presne to isté. Pred tretím behom som robila s takou nechuťou obhliadku ako snáď ešte nikdy pred tým. Nelly bežala, ale aj tak som s tým nebola spokojná, bolo to pomalé a odmietačiek v slalome sme sa nevyhli. 

    Po pretekoch sme mali v pláne ísť na výlet, no hneď po zavretí izby sme zaspali - všteci. :D Večer bol však skutočne fajn, vegetili sme a užívali si spoločné chvíle. 

    Druhý deň nás čakali ďalšie tri skúšky agility. Zóny nám proste nejdú, tak som ich nejak špeciálne ani neriešila. Nemôžem sa hnevať na niečo pri čom pes nevie, čo robiť. Slalom ma však vyviedol riadne z rovnováhy a na dobrej nálade mi to tiež nepridávalo. Tempo bolo zasa vlečúce sa, nebola som vôbec šťastná, ak mám byť a budem úprimná, čo si budem nahovárať. 

    Večer som sa však na to pozrela s kludom a pokúsime sa s tým niečo predsa len urobiť a nevykašlame sa na to, tak ako som pôvodne chcela. Musím nejak prísť na to ako toho flegmoša zaujať aj pri zmene miest a lokalít pretekov. 

Výsledky si úplne presne nepamätám:

sobota: 2 x DIS (odchod z parkúru, nedobehnutie trate), 9. alebo nejaké nižšie miesto (odmietačky asi aj chyby v slalome)

nedeľa: 5. miesto (bez hodnotenia), 4. miesto (myslím D), DIS (opäť slalom a neschopnosť ho previesť, dokončiť a pod.)