Slalom metódou 2 x 2

27.08.2012 01:57

    Keď som zvažovala nejakú zaručene dobrú metódu, ktorou by som učila Adri slalom, tak mi začali vlasy dupkom stavať. U nás na cvičáku sú bohužiaľ žiadne iné možnosti než klasickým navádzaním neni možné a to som hneď aj vyškrtla. Nevravím, že by sa ten slalom, tak nenaučila, zvládli to aj iní, no ja som chcela skúsiť niečo nové. :-)

    Popravde ani neviem akým nedopatrením som sa dostala k článku o metóde 2 x 2. Samozrejme, že ma to hneď zaujalo a rozhodla som sa dozvedieť o tejto "zázračnej" metóde trošku viac. Podarilo sa mi veľmi rýchlo nájsť ozaj veľmi dobre popísaný a hlavne obrázkami obdarený článok, v ktorom autorka túto metodiku krásne popisuje. Keďže ja som presne ten typ človeka, ktorému nestačí stokrát počuť, ale musí aspoň raz vidieť, začala som teda hľadať nejaké dobré video. Všetky boli v angličtine, tak som si dala tú námahu, že som si ich pekne púšťala znova a znova a pomocou prekladača aj niečo z toho preložila. Teda aspoň to, od čoho som sa mohla pekne odhupnúť a začať trénovať. 

    Asi najväčším problém pri tejto metóde bol fakt, že som sa dozvedela len to ako ju trénovať, našla si videá, články, ale nikde som sa vtedy neodopátrala k článkom o tom, čomu sa má človek pri tréningu vyvarovať a hlavne, kde môžu nastať chyby a problémy a ako ich rýchlo riešiť.

    U nás tých chýb a problémov bolo skutočne veľa a bohužiaľ ešte aj v tejto chvíli sa stále s touto prekážkou nevieme akosi zladiť a vždy je tam niečo, čo nám nedá pokoja. 

VIDEÁ:

- sú od tej istej autorky a pre mňa boli ozaj základom pre trénovanie

ZAČÍNAME - video

POPIS + UKÁŽKY video 2

Naše videá z tréningu tejto metódy:

VIDEO z prvých 5 dní

VIDEO z prvých krôčkov vpred

VIDEO a takto pokračujeme a finišujeme

VIDEO opravujeme nábehy